OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ - ANAΛΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ

OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ 
ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ


Έχει ενδιαφέρον να διαβάσουμε τι λέγεται για τον Ερμή τον Τρισμέγιστο ο οποίος μας οδηγεί στο να κατανοήσουμε σε ποιο σύμπαν ζούμε και τι είμαστε πραγματικά εμείς οι άνθρωποι..

Οι 7 νόμοι του Σύμπαντος
Οι αρχές της Αλήθειας είναι επτά: εκείνος που το καταλαβαίνει αυτό τέλεια, κατέχει το μαγικό κλειδί, που με αυτό οι Πύλες του ναού θα ανοίξουν.


Οι αισθήσεις δεν είναι η ζωή, αλλά είναι το άλογο δοχείο της Υλης που παίρνει την νοερή "ζωή" των αισθήσεων  από τον Αδιαίρετο Νου και Λόγο της ψυχής, οι δε ψυχές είναι ο Αδιαίρετος Λόγος της Αρμονίας που δίνει την αισθητή "ζωή" στο άλογο δοχείο της Υλης.

«Το Παν είναι ο Λόγος. Το σύμπαν είναι Νοητικό». 

(Πρώτη Αρχή)

Τι είναι ο Αδιαίρετος Νους και Λόγος; η Ζωή. 
Νους είναι ο νοητός κόσμος που εμπεριέχει μέσα του ο Νους, ο δε Αδιαίρετος Λόγος-λογική βλέπει αυτόν τον νοητό κόσμο του Νου και τον κινεί, τον επεξεργάζεται, η δε κίνηση του Νου από τον Λόγο είναι η νοητή Ζωή. 

Νους και Αδιαίρετος Λόγος είναι η ποιότητα ζωής ανάλογα με τον κόσμο που εμπεριέχει μέσα του ο Νους.

Αλήθεια της Ζωής είναι το Αρχέτυπο Αμετάβλητο Πανάγαθο Πνεύμα, ο Πανάγαθος Νους και ο Αδιαίρετος Φωτεινός Λόγος, η Ζωή στο Φως.

Τι είναι το Φως 
θεωρῶ ἐν τῷ νοΐ μου τὸ φῶς ἐν δυνάμεσιν ἀναριθμήτοις ὄν, καὶ κόσμον ἀπεριόριστον γεγενημένον, καὶ περιίσχεσθαι τὸ πῦρ δυνάμει μεγίστῃ, καὶ στάσιν ἐσχηκέναι κρατούμενον·
ταῦτα δὲ ἐγὼ διενοήθην ὁρῶν διὰ τὸν τοῦ Ποιμάνδρου λόγον.


Όλα κινούνται από τον Αδιαίρετο Φωτεινό Λόγο, τις Δυνάμεις.
Δυνάμεις είναι το Πυρ του Φωτός όπου γεννιούνται οι δυνάμεις η Αλήθεια της Ζωής, όπως οι γεννιούνται οι ψυχές η εικόνα της ζωής στον κτιστό κόσμο ως Μονάδες που εμπεριέχουν μέσα τους το πνεύμα, δηλαδή τον Αδιαίρετο Νου και Λόγο-λογική..

Οι δε Δυνάμεις εμπεριέχουν μέσα τους τον Φωτεινό Αδιαίρετο Λόγο. Οι δε ψυχές εμπεριέχουν μέσα τους τον Αδιαίρετο Νου και Λόγο της Αρμονίας των Επτά Ουρανών.

Τι είναι η ψυχή
Ψυχή είναι η κίνηση του εκάστοτε από τους Επτά Ουρανούς του κτιστού κόσμου που εμπεριέχει μέσα του ο Νους της ψυχής. Ανθρώπινη ψυχή είναι η κίνηση του Λόγου των ενεργειών της Αρμονίας του κτιστού κόσμου και των Επτά Ουρανών που εμπεριέχει μέσα του ο Νους της Ανθρώπινης ψυχής.

Η δε κίνηση με Αρμονία αυτού του κόσμου που εμπεριέχει ο Νους της ψυχής είναι η εικόνα της ζωής. η Αρμονία.

Τι είναι η αίσθηση
Αίσθηση είναι το άλογο δοχείο της Ύλης, το οποίο δεν έχει Νου ούτε Λόγο.

Η ψυχή ενώνεται με αυτό το δοχείο της Υλης, τις αισθήσεις, και γεννιέται ένα άλλο είδος κίνησης, αυτό του δοχείου της Υλης από το οποίο γεννιούνται τα υλικά αισθητά σώματα.

Τα ανθρώπινα σώματα είναι τα είδωλα που παίρνουν και την λογική από το πνεύμα του δημιουργού αυτού του κτιστού κόσμου, για να μπορεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τους να επεξεργαστεί μέσα από τις πέντε αισθήσεις τον κόσμο γύρω του, να κατανοήσει το δοχείο της Υλης μέσα σε κάθε Ουρανό, και μέσω της μνήμης του εγκεφάλου που αποθηκεύει όλες αυτές τις πληροφορίες, να δημιουργεί εξελισσόμενος ως είδος μέσα στην Υλη.

Ζωή χωρίς Νου και Λόγο είναι αδύνατον να υπάρξει, αλλά μπορεί να υπάρξει μόνον η αίσθηση, και η αίσθηση δεν είναι η Ζωή.

Μόνον ο Νους και ο Αδιαίρετος Λόγος είναι η ζωή, από τον πιο υποτυπώδη, ως τον πιο ανώτερο Νου. 

Ενώ οι αισθήσεις είναι άλογες, αφού δεν οδηγούνται από την Αρμονία του Λόγου της ψυχής, αλλά από το άλογο αισθητό μεταβαλλόμενο σώμα που είναι γεμάτο από αισθητές ανάγκες, και αυτές οι αισθήσεις, οι ανάγκες, οδηγούν την όποια υποτιθέμενη λογική δίνεται στο ανθρώπινο σώμα. Διότι λογική είναι ό,τι οδηγείται από τον Λόγο της Αρμονίας της ψυχής, ενώ ό,τι οδηγείται από τις αισθητές ανάγκες δεν είναι λογική, αλλά άλογες ανάγκες.

Στα αισθητά ανθρώπινα σώματα εδώ στην Γη, το σώμα κινείται από το άλογο μέρος των ανθρώπων, τις αισθήσεις.
Και αυτό δεν ονομάζεται λογική. Άρα δεν είναι η ζωή.

Όπως και των άλλων άλογων ζώων, που οδηγούνται από το πνεύμα της φύσης, που τους δίνεται μια υποτυπώδη λογική, που αφορά μόνον τα γήϊνα, και οδηγούνται από τις άλογες αισθήσεις συναισθήματα πάθη επιθυμίες για την ύλη.

Αν ο εγκέφαλος των ανθρώπων δεν αντιληφθεί το ανώτερο νοητικό μέρος της ουσίας του λόγου της ψυχής του, τότε είναι αδύνατον να κατανοήσει την Αρμονία, την εικόνα της ζωής, πόσο δε να κατανοήσει το Αγαθό την Αλήθεια της Ζωής.


morfeas sky


«Όπως είναι πάνω, είναι και κάτω. Όπως είναι κάτω, είναι και πάνω». (Δεύτερη Αρχή)

Στους ανώτερους ουρανούς του κτιστού κόσμου εκ των επτά, όλα τα αισθητά σώματα είναι το ίδιο χωρισμένα σε αρσενικό και θηλυκό. Αλλά τα σώματα τους είναι πιο ανθεκτικά και με περισσότερες δυνατότητες ανάλογα με την σύνθεση τους εκ των Τεσσάρων στοιχείων της Υλης που ενυπάρχει σε κάθε φύση-ουρανό.

Ζουν όπως εμείς αλλά με την διαφορά ότι ο χώρος που κινούνται είναι διαφορετικός, διότι η γη και το νερό είναι τα δύο κύρια και πιο κατωφερή στοιχεία της Υλης που χαρακτηρίζουν τον δικό μας σύνθετο υλικό κόσμο των πλανητών. 

Αρα και οι ασθήσεις τους δεν είναι ίδιες με τις δικές μας, οι οποίες μεταβάλλονται συνεχώς μέσα από τις ανάγκες του σύνθετου σώματος μας από φωτιά, αέρα, γη, νερό, αλλά είναι καλύτερες και ελεγχόμενες από την ψυχή, φέροντας την Αρμονία στην ζωή τους, στην κοινωνία τους κτλ..

«Τίποτε δεν είναι ακίνητο, όλα δονούνται». (Τρίτη Αρχή)

Ζωή είναι η ενέργεια της κίνησης, (πυρ), που ενυπάρχει παντού και κινεί το σύμπαν, τους Επτά Ουρανούς εσωτερικά και εξωτερικά. Άρα τα πάντα δονούνται.

Ψυχή είναι η ενέργεια της κίνησης που ενυπάρχει σε κάθε σύμπαν-ουρανό, όπου ενώνεται με τον Αδιαίρετο Νου και Λόγο, και γεννιέται ένα άλλο είδος κίνησης, δηλαδή ο νοητός κόσμος της ψυχής.

Όταν ο Άνθρωπος-Νους εισερχόμενος σε κάθε σύμπαν-ουρανό ενώνεται με τις τέλειες ενέργειες της ψυχής, τότε γεννιέται η ανθρώπινη θεϊκή ψυχή όπου κινείται μέσα στο σύμπαν στον δικό της νοητό κόσμο των τέλειων αισθήσεων της Αρμονίας, μόνον ευχαριστιέται και δεν λυπάται, διότι η ψυχή είναι φτιαγμένη από τις τέλειες ενέργειες του καθαρού ενεργειακού πυρός, και όχι από μία σύνθετη φύση των τεσσάρων ανόμοιων στοιχείων της Υλης.

Οι ψυχές δίνουν την ζωή στα σύνθετα αισθητά "υλικά" σώματα των τεσσάρων στοιχείων, όταν ενώνονται (ενσαρκώνονται) με τις καθολικές ενέργειες της Υλης που ενυπάρχουν στη φύση κάθε ουρανού, οι οποίες εκδηλώνουν τον ανάλογο υλικό κόσμο των επτά ουρανών.

Τα πάντα κινούνται, ολόκληρος ο κτιστός κόσμος βρίσκεται σε κίνηση, και τίποτα δεν μένει ακίνητο, και ό,τι βρίσκεται σε κίνηση είναι η ζωή, και ότι έχει Νου και κινείται είναι η νοητή ζωή, και ότι έχει αισθήσεις και κινείται είναι η αισθητή ζωή, (νοερή ζωή), και ότι έχει αισθήσεις και μεταβάλλεται συνεχώς όπως εδώ στην Γη που μεταβάλλονται συνεχώς και τα σώματα μας, είναι η μεταβαλλόμενη αισθητή ζωή.

Με λίγα λόγια βρισκόμαστε μέσα στον κτιστό κόσμο των Οκτώ Ουρανών του κτιστού δεύτερου Νου δημιουργού, όπου εκδηλώνει την ζωή με το σύνθετο και αισθητό δοχείο της Υλης με τα Τέσσερα ανόμοια στοιχεία.

Στον δικό μας κατωφερή υλικό κόσμο όταν πεθαίνει ένα σώμα, απλά τα τέσσερα στοιχεία της Ύλης διαλύεται η σύνθεση τους, και μένει μόνη της η ψυχή σταδιακά, αφήνοντας πίσω της απομακρυνόμενη από τον κατωφερή ουρανό των πλανητών όλες τις κατωφερείς ενέργειες της ύλης. (γη, νερό, αέρα, φωτιά).


«Όλα είναι δυαδικά, όλα έχουν δύο πόλους. Όλα είναι ένα ζεύγος αντιθέτων, τα άκρα αγγίζονται».(Τέταρτη Αρχή)

Ο κτιστός αισθητός κόσμος των επτά ουρανών, αποτελείται από το δοχείο της Ύλης, δηλαδή από μία σύνθετη φύση των Τεσσάρων ανόμοιων στοιχείων της Υλης, φωτιά, αέρας, γη, νερό, τα οποία εκδηλώνουν τις δικές τους ενέργειες, το κάθε ένα στοιχείο ξεχωριστά, και λόγω της σύνθεσης αυτής και της ανομοιότητας αυτής, φαίνονται σε εμάς ως ένα ζεύγος των αντιθέτων, όπου κάθετι έχει το αντίθετο του, ως καλό και ως κακό.

Η διαφορά είναι, ότι τα μεν γήϊνα αισθητά σώματα αποτελούνται από φωτιά, αέρα, γη,νερό, μία σύνθεση των τεσσάρων ανόμοιων στοιχείων, και τα δύο στοιχεία η γη και το νερό βλασταίνουν, δηλαδή έχουν αυξομειωτική τάση όταν ενώνονται στην μήτρα, και για τον λόγο αυτόν τα γήϊνα έμβια σώματα γεννιούνται, αυξάνονται, μειώνονται, φθείρονται, και πεθαίνουν, μέχρι να αναγεννηθούν ξανά σε έναν νέο ζωδιακό κύκλο των πλανητών. 
Και όλα τα προηγούμενα ισχύουν σε συνδιασμό με το ψυχρό-θερμό (αέρας-φωτιά), τα οποία εκδηλώνονται ως μεταβαλλόμενες αισθήσεις από το σώμα..(γη-νερό) που κάθετι έχει το αντίθετο του.

Ο αέρας και η φωτιά επίσης των πλανητών, επιφέρει μια ανάλογη μεταβαλλόμενη λογική που αφορά τα αισθητά σώματα που ανήκουν στον κόσμο των πλανητών από γη, νερό..


«Όλα ρέουν και πάλι ρέουν. Όλα έχουν περιόδους ακμής και παρακμής, ανόδου και καθόδου. Όλα κινούνται σαν εκκρεμές. Το μέτρο της κίνησης προς τα δεξιά είναι όμοιο με αυτό της κίνησης προς τα αριστερά. Ο ρυθμός είναι η εξίσωση τους». (Πέμπτη Αρχή)

Όλα οδηγούνται από τον Νου και Λόγο, τον δεύτερο Νου δημιουργό ως ο αισθητός θεός του κτιστού κόσμου, και σύμφωνα με τους Νόμους της κορυφής της Αρμονίας που δημιουργούν οι άνθρωποι στον αισθητό τους κόσμο.

Το ψυχρό-θερμό, είπαμε, της Ύλης, των τεσσάρων στοιχείων, φέρει την δράση-αντίδραση, τον κόσμο των αντιθέτων.

Ο Νους της Αρμονίας ο αισθητός θεός, ο δημιουργός, φέρει τον Νόμο της Πρόνοιας στα αθάνατα αισθητά σώματα ώστε να μην αμαρτήσουν.

Στα δε υλικά κατωφερή σώματα των πλανητών, ο αισθητός θεός δημιουργός της Αρμονίας, φέρει την Δικαιοσύνη, όπου υπάρχει η ανταπόδωση, ότι δώσουμε αυτό θα πάρουμε, είτε μέσα από το παρελθόν-παρόν-μέλλον της τρέχουσας ζωής, είτε σε μία νέα μετενσάρκωση μας σε ένα νέο υλικό σώμα, ανάλογο στο Νου και την ζωή που μας αξίζει.


«Κάθε αιτία έχει το αποτέλεσμα της. Κάθε αποτέλεσμα έχει μια αιτία, όλα γίνονται σύμφωνα με τον Νόμο».(Έκτη αρχή)

Όταν ζούμε μέσα σε έναν κόσμο των αντιθέτων, και ειδικά τον πιο κατωφερή των πλανητών, τότε, κάθε μας ενέργεια κινεί το δίπολο, ψυχρό-θερμό, που ενεργεί στο μεταβαλλόμενο από την αύξηση και την μείωση σώμα γη-νερό, είτε προς τα δεξιά, είτε προς τα αριστερά, και όλα αλληλεπιδρούν ισόποσα μεταξύ τους,  η δε κίνηση της αιτίας, θα φέρει και το ανάλογο αντίθετο ισόποσο αιτιατό αποτέλεσμα, λύπη-χαρά, διότι τα πάντα στις επιλογές μας κρίνονται σύμφωνα με τον νόμο της Αρμονίας των τεσσάρων αυτών άλογων στοιχείων..

Δεν υπάρχει στην ουσία το κακό, αλλά όλα είναι ένα αποτέλεσμα Αρμονίας αυτής της άλογης σύνθετης φύσης των τεσσάρων αυτών ανόμοιων στοιχείων,  την οποία ενδύθηκε η Ανθρώπινη θεϊκή ψυχή μας και γεννήθηκε ο άνθρωπος της Γης..

Μόνον ο Νους της ψυχής μας φέρει όλες τις ενέργειες της  Αρμονίας των Επτά Ουρανών, , και όταν ο Άνθρωπος καταφέρει να οδηγείται από τον Νου της ψυχής του, τότε και μόνον τότε δεν θα μπορεί να παρεμβαίνει η Μοίρα και το Πεπρωμένο στην ζωή του.

«Η γέννηση υπάρχει παντού. Όλα έχουν μια αρσενική και μια θηλυκή αρχή. Η γέννηση εκδηλώνεται σε κάθε επίπεδο».(Έβδομη Αρχή)

Σε κάθε κόσμο των επτά ουρανών (κτιστός κόσμος) υπάρχουν τα αισθητά σώματα της Ύλης, τα οποία είναι ανάλογα με την σύνθετη φύση των τεσσάρων στοιχείων που ενυπάρχουν σε  κάθε ουρανό. 


Η δε σύσταση-σύνθεση των αισθητών σωμάτων στους ανώτερους ουρανούς που δεν εμπεριέχουν την σύνθεση από γη-νερό, φέρει την αθάνατη ζωή πολλών χιλιάδων ετών, ενώ των πλανητών από γη-νερό, η νοερή μεταβαλλόμενη αισθητή ζωή κυμαίνεται με ολιγόχρονη διάρκεια λόγω της κατωφερής σύστασης των σωμάτων τους από γη-νερό.

Οπότε για να συνεχίσει να υπάρχει το κάθε είδος σε κάθε ουρανό χρειάζονται την αρσενική και την θηλυκή σύσταση των αισθητών σωμάτων, για να υπάρχουν οι γεννήσεις, και να διαιωνίζεται το είδος τους.

Πέραν των Οκτώ Ουρανών του κτιστού κόσμου, βρίσκεται ο Αρχέτυπος κόσμος Ζωή και Φως, απ'όπου προέρχεται και ο Άνθρωπος δεύτερος θεός Ζωή και Φως,  ο οποίος θέλησε να ζήσει και κατανοήσει τον κτιστό κόσμο που εξουσιάζει, του δεύτερου Νου δημιουργού.

morfeas sky

Ο αρχικός άνθρωπος ήταν ένα «θεϊκό ζωντανό πλάσμα» που ήταν ανδρόγυνος, και αρχικά του δόθηκε η δύναμη να δημιουργεί και ο ίδιος. 


Θέλοντας όμως να κατανοήσει την ουσία και την φύση όλων όσων όριζε, αποφάσισε να εισέλθει μέσα στην ύλη. 

Ενώ, είχε αρχικά την δύναμη να συμμετάσχει στην αθανασία των θεών, (θεϊκή φύση), επέλεξε να εκπέσει, γινόμενος συμμέτοχος στην θνητή φύση. (γη-νερό). 
Με αυτόν τον τρόπο ξέχασε ο άνθρωπος την αρχική του θεϊκή φύση και τις δυνατότητες που είχε κι έγινε σκλάβος της ύλης. 

Για τον Ερμή Τρισμέγιστο υπάρχει δρόμος επιστροφής, αν κάποιος προετοιμάζει την ψυχή του από την γη. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, όσο βρισκόμαστε εν ζωή οφείλουμε να δίνουμε μεγαλύτερη σημασία στην καλλιέργεια των πνευματικών και ψυχικών μας αρετών, παρά στο σώμα μας.

Ο άνθρωπος, λοιπόν, μπορεί να οδηγηθεί πάλι στην θέωση μέσα από την απόκτηση της γνώσης, κατανοώντας πρώτα από όλα τους νόμους που διέπουν το σύμπαν και εν συνεχεία μέσα από την δική του καλλιέργεια, έχοντας αποκτήσει αυτογνωσία και αποφεύγοντας να κάνει κακό σε άλλους ανθρώπους. 


Μόνο μέσα από την προσπάθειά μας να εξισώσουμε τον εαυτό μας με τον θεό μπορούμε να τον κατανοήσουμε, αφού μόνο τα όμοια έλκονται και αλληλοκατανοούνται. (Αγαθός Nους της ψυχής).

Η αρετή, λοιπόν, η σωφροσύνη και η ευσέβεια είναι η γνώση του θεού. Συνήθως, όσοι άνθρωποι αποκτήσουν την γνώση αυτή, μετά διαχωρίζουν τον εαυτό τους από τους υπόλοιπους ανθρώπους, αφού δημιουργείται μίας μορφής αμοιβαίας αντιπάθειας αναμεταξύ τους. 

Οι άνθρωποι της γνώσης, επομένως, «δίνουν την εντύπωση ότι είναι τρελοί, και προκαλούν το γέλιο, καθώς μισούνται και περιφρονούνται και ίσως φονεύονται». 

Σε αυτό το σημείο είναι που μπορούμε να παρατηρήσουμε και μίας μορφής «ιερού μίσους» απέναντι στο ευρύ κοινό που αποτελείται από αμαθείς.

Ένας άνθρωπος μπορεί να καταφέρει να επιτύχει την «αναγέννηση» καταργώντας τις αισθήσεις του σώματος.


Η δυσκολία σε αυτό ευρίσκεται στο γεγονός ότι ο άνθρωπος ελέγχεται από πολλούς «τιμωρούς».
Οι βασικοί είναι 12 (αν και κάτω από αυτούς υπάρχουν αναρίθμητοι άλλοι):
η άγνοια, η λύπη, η ακολασία, η επιθυμία, η αδικία, η πλεονεξία, η απάτη, ο φθόνος, ο δόλος, η οργή, το θράσος και η κακία.

Κάποιος μπορεί να απομακρύνει αυτούς τους τιμωρούς (ποτέ όμως όλους μαζί, αλλά έναν έναν σταδιακά) αντικαθιστώντας τους με 10 βασικές αρετές δυνάμεις, κάποιες εκ των οποίων είναι:
Η γνώση, η χαρά, η εγκράτεια, η εγκαρτέρηση (δηλαδή η δύναμη κατά της επιθυμίας), η δικαιοσύνη, η συνεργασία, η αλήθεια και το απόλυτο αγαθό.

morfeas sky


OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ



Σχόλιο δικό μου από άσχετη σύμπτωση δεδομένων αλληλεπίδρασης πληροφορίας:

Δηλαδή για να καταλάβω, μας λες ότι επειδή κάποιοι ηλίθιοι διεστραμμένοι σκοτώνουν βάναυσα τα ζώα, την ζωή γενικά, τότε το matrix αλληλεπιδρά και δημιουργεί παρόμοιο πεδίο ανταπόδοσης, όπου παίρνει η μπάλα και τους αθώους που δεν φταίνε σε τίποτα….Αν τώρα κάποιος διεστραμμένος το κάνει επίτηδες μπορεί να προκαλλεί καταστροφές και αθώα θύματα.

- Και η χελώνα που σκότωσαν βάναυσα αθώα ήταν.


Στους ανθρώπους επικρατεί η Δικαιοσύνη όπου τους επιβάλλει την Μοίρα και το Πεπρωμένο….τότε όμως για ποια Δικαιοσύνη θα μιλάμε αν εξέπεσε ο δημιουργός του κτιστού κόσμου; αφού ελέγχει την αιτία το αποτέλεσμα άρα και την κορυφή της Αρμονίας;

Οπότε η μόνη λύση βρίσκεται σε αυτό που εξουσιάζει όλα τα προηγούμενα, και αυτό είναι ο Νους της ψυχής μας, η ιερή Δεκάδα.


Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ - ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΕΡΗ ΔΕΚΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ Η ΑΝΙΕΡΗ ΔΩΔΕΚΑΔΑ


morfeas sky

Σχόλια