OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ



Έχει ενδιαφέρον να διαβάσουμε τι λέγεται για τον Ερμή τον Τρισμέγιστο ο οποίος μας οδηγεί στο να κατανοήσουμε σε ποιο σύμπαν ζούμε και ποιοι είμαστε πραγματικά εμείς οι άνθρωποι..

Διαβάστε κι εδώ:
OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ - ANAΛΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ

Οι 7 νόμοι του Σύμπαντος
Οι αρχές της Αλήθειας είναι επτά: εκείνος που το καταλαβαίνει αυτό τέλεια, κατέχει το μαγικό κλειδί, που με αυτό οι Πύλες του ναού θα ανοίξουν.

«Το Παν είναι ο Λόγος. Το σύμπαν είναι Νοητικό». (Πρώτη Αρχή)


«Όπως είναι πάνω, είναι και κάτω. Όπως είναι κάτω, είναι και πάνω».  (Δεύτερη Αρχή)

«Τίποτε δεν είναι ακίνητο, όλα δονούνται». (Τρίτη Αρχή)

«Όλα είναι δυαδικά, όλα έχουν δύο πόλους. Όλα είναι ένα ζεύγος αντιθέτων, τα άκρα αγγίζονται». 
(Τέταρτη Αρχή)


«Όλα ρέουν και πάλι ρέουν. Όλα έχουν περιόδους ακμής και παρακμής, ανόδου και καθόδου. Όλα κινούνται σαν εκκρεμές. Το μέτρο της κίνησης προς τα δεξιά είναι όμοιο με αυτό της κίνησης προς τα αριστερά. Ο ρυθμός είναι η εξίσωση τους».
(Πέμπτη Αρχή)

«Κάθε αιτία έχει το αποτέλεσμα της. Κάθε αποτέλεσμα έχει μια αιτία, όλα γίνονται σύμφωνα με τον Νόμο».
(Έκτη αρχή)


«Η γέννηση υπάρχει παντού. Όλα έχουν μια αρσενική και μια θηλυκή αρχή. Η γέννηση εκδηλώνεται σε κάθε επίπεδο». (Έβδομη Αρχή)


Για να μην ξεχνιόμαστε..ΟΙ ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ..που εξουσιάζουν όλες οι ανθρώπινες ψυχές.

Διαβάστε:
ΚΥΜΒΑΛΕΙΟΝ : ΤΟ ΘΡΥΛΙΚΟ ΑΠΟΚΡΥΦΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ ΕΡΜΗ ΠΟΥ ΓΛΙΤΩΣΕ ΑΠΟ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

Μόνο μέσα από την προσπάθειά μας να εξισώσουμε τον εαυτό μας με τον θεό μπορούμε να τον κατανοήσουμε, αφού μόνο τα όμοια έλκονται και αλληλοκατανοούνται.

Ο αρχικός ενσαρκωμένος άνθρωπος
στον κτιστό κόσμο ήταν ένα «θεϊκό ζωντανό πλάσμα» ήταν ο μιμητής της Πρόνοιας και του Λόγου του Πατέρα του. Ο Πατέρας Όλων Ζωή και Φως, που έδωσε στον Άνθρωπο την εξουσία όλων των δημιουργημάτων του.

Και επέλεξε ο Άνθρωπος  δεύτερος θεός Ζωή και Φως, όμοιος με τον Πατέρα του, να εισέλθει μέσα στον κτιστό κόσμο των Οκτώ Ουρανών όπου ενυπάρχει το γίγνεσθαι πάνω στο δοχείο της Υλης, για να το ζήσει και κατανοήσει.

Το θέλημα του έγινε αμέσως πράξη, εισήλθε στον Όγδοο Ουρανό, και μαζί με τις δικές του ανθρώπινες ψυχές έλαβε μέρος στο γίγνεσθε της κτιστής δημιουργίας, ως ο Μιμητής της Πρόνοιας και του Λόγου του Πατέρα του, και έγινε η εικόνα της ζωής με τις ανθρώπινες ψυχές που φέρουν τον Αδιαίρετο και Αμετάβλητο Νου και Λόγο της Αρμονίας των Επτά Ουρανών.


Οι ανθρώπινες ψυχές δεν έχουν φύλο, είναι Νους και Λόγος Αμετάβλητος και Αδιαίρετος, και ενσαρκώθηκαν στην αρχή σώματα της Ύλης που ήταν συμβατά με την Αρχέτυπη δόνηση τους. (σώματα ανδρόγυνα).

Έτσι ο Άνθρωπος δεύτερος θεός από Φως έγινε Νους δημιουργός, δηλαδή Άγιος Λόγος, σαν τον κτιστό "αδερφό" του τον δεύτερο Νου δημιουργό, και από Ζωή έγινε η εικόνα της ζωής, με τις δικές του ανθρώπινες ψυχές που φέρουν τον Αδιαίρετο Νου και Λόγο των Επτά της Αρμονίας, ώστε να εξουσιάζουν όλες οι ανθρώπινες ψυχές τα πάντα, και όλα τα σώματα που θα ενσαρκωθούν, μέσα στο γίγνεσθε του κτιστού κόσμου των Επτά Ουρανών.

Στην αρχή οι ανθρώπινες ψυχές ενσαρκωνόταν σώματα δίχως φύλο, σώματα ανδρόγυνα, σώματα αθάνατα, θεϊκά, που ήταν συμβατά σε δόνηση με τον Αδιαίρετο Νου και Λόγο των Επτά Ουρανών της Αρμονίας, και οδηγούνταν από αυτόν. 


Και ο Άνθρωπος που δεν έχει φύλο, οι ανθρώπινες ψυχές, η εικόνα της ζωής, που δεν έχουν φύλο, ο Αδιαίρετος Νους και Λόγος που φέρουν οι ανθρώπινες ψυχές, ο μιμητής της Πρόνοιας και του Λόγου, αρχικά είχε την δύναμη να εξουσιάζει όλα τα ανδρόγυνα δίχως φύλο αρσενικοθήλυκα σώματα που ενσαρκωνόταν, και να δημιουργεί μέσα από τα σώματα. 

Και όταν τελείωσε αυτή η περίοδος....που εξουσίαζε τα πάντα ο Άνθρωπος Νους δημιουργός, μαζί και όλες οι ανθρώπινες ψυχές....


Όπως ο Άνθρωπος Νους δημιουργός, γέννησε τις δικές του ανθρώπινες ψυχές που φέρουν τον δικό του Αδιαίρετο Λόγο των Επτά (Ουρανών) της Αρμονίας,

έτσι και ο κτιστός δεύτερος Νους δημιουργός γεννά τις δικές του ψυχές μέσα στους Επτά Ουρανούς που φέρουν τον δικό του Λόγο, αυτόν του κάθε Ουρανού ξεχωριστά στον οποίο ανήκουν, αλλά και της φύσης που επικρατεί μέσα σε κάθε Ουρανό των ενσαρκωμένων σωμάτων.

Οι κτιστές ψυχές του κτιστού Νου δημιουργού ενσαρκώνονται με την βία και από ανάγκη, οι δικές του ψυχές, για να δίνουν ζωή στα είδωλα της Ύλης..και να οδηγούνται από το πνεύμα του κτιστού Νου δημιουργού, χωρίς ελεύθερη επιλογή, διότι αυτός είναι ο κόσμος του! Κτιστός, και ψεύτικος που λειτουργεί ως μηχανή με νόμους, μηχανικά με αριθμούς μέσα από την αιωνιότητα της διαρκούς ανανέωσης..και όλα από ΑΝΑΓΚΗ μέσα από την δική του ΕΞΟΥΣΙΑ.


Μόνον οι Ανθρώπινες ψυχές εξουσιάζουν και τους Επτά Ουρανούς, διότι ο Αδιαίρετος Λόγος τους είναι Υπεράνω του κτιστού κόσμου, και Ουσιωδώς όμοιος με την Αλήθεια της Ζωής..Ζωή και Φως, τον Άνθρωπο δεύτερο θεό Ζωή και Φως.


Και όταν τελείωσε αυτή η περίοδος....που εξουσίαζε τα πάντα ο Άνθρωπος Νους δημιουργός, μαζί και όλες οι ανθρώπινες ψυχές....

 ....
ο κτιστός "αδερφός" του Ανθρώπου δεύτερου θεού, ο κτιστός δεύτερος Νους δημιουργός, διέσπασε τον σύνδεσμο της Αρμονίας στα πάντα μέσα στους Επτά Ουρανούς μαζί και όλα τα μέχρι τότε ανδρόγυνα-αρσενικοθήλυκα σώματα που ήταν συμβατά με τις ανθρώπινες ψυχές και οδηγούνταν από αυτές και τον Αδιαίρετο Λόγο των Επτά της Αρμονίας..

και, εγκλώβισε όλες τις ενσαρκωμένες ανθρώπινες ψυχές μέσα στην ΛΗΘΗ των διασπασμένων πλέον αρσενικών και θηλυκών ανθρώπινων σωμάτων που δημιουργεί ο ίδιος ο κτιστός Νους δημιουργός, ώστε να εξουσιάζονται όλες οι ανθρώπινες ψυχές και να οδηγούνται από τα άλογα σώματα που κατευθύνει με το δικό του πνεύμα ο κτιστός δεύτερος Νους δημιουργός..μέσω των μεταβαλλόμενων αισθήσεων και της μεταβαλλόμενης μηχανικής λογικής του εγκεφάλου που δόθηκε στα ανθρώπινα σώματα από τον κτιστό δεύτερο Νου δημιουργό..ξεχνώντας για πάντα τον Αδιαίρετο Λόγο της ανθρώπινης ψυχής αφού πλέον ενσωματώθηκαν στην ΛΗΘΗ των σωμάτων.

Με αυτόν τον τρόπο ξέχασε ο άνθρωπος την αρχική του Ουσία, την εικόνα της ζωής που είναι Ουσιωδώς όμοια με την Αλήθεια της Ζωής,  και τις δυνατότητες που είχε κι έγινε σκλάβος της διασπασμένης ύλης. 

Για τον Ερμή Τρισμέγιστο υπάρχει δρόμος επιστροφής, αν κάποιος προετοιμάζει την ψυχή του από την γη. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, όσο βρισκόμαστε εν ζωή οφείλουμε να δίνουμε μεγαλύτερη σημασία στην καλλιέργεια των πνευματικών και ψυχικών μας αρετών, παρά στο σώμα μας.

Ο άνθρωπος, λοιπόν, μπορεί να οδηγηθεί πάλι στην θέωση μέσα από την απόκτηση της γνώσης, κατανοώντας πρώτα από όλα τους νόμους που διέπουν το σύμπαν και εν συνεχεία μέσα από την δική του καλλιέργεια, έχοντας αποκτήσει αυτογνωσία και αποφεύγοντας να κάνει κακό σε άλλους ανθρώπους.



Μόνο μέσα από την προσπάθειά μας να εξισώσουμε τον εαυτό μας με τον θεό μπορούμε να τον κατανοήσουμε, αφού μόνο τα όμοια έλκονται και αλληλοκατανοούνται. 

Η αρετή, λοιπόν, η σωφροσύνη και η ευσέβεια είναι η γνώση του θεού. Συνήθως, όσοι άνθρωποι αποκτήσουν την γνώση αυτή, μετά διαχωρίζουν τον εαυτό τους από τους υπόλοιπους ανθρώπους, αφού δημιουργείται μίας μορφής αμοιβαίας αντιπάθειας αναμεταξύ τους. Οι άνθρωποι της γνώσης, επομένως, «δίνουν την εντύπωση ότι είναι τρελοί, και προκαλούν το γέλιο, καθώς μισούνται και περιφρονούνται και ίσως φονεύονται». Σε αυτό το σημείο είναι που μπορούμε να παρατηρήσουμε και μίας μορφής «ιερού μίσους» απέναντι στο ευρύ κοινό που αποτελείται από αμαθείς.

Ένας άνθρωπος μπορεί να καταφέρει να επιτύχει την «αναγέννηση» καταργώντας τις αισθήσεις του σώματος.
Η δυσκολία σε αυτό ευρίσκεται στο γεγονός ότι ο άνθρωπος ελέγχεται από πολλούς «τιμωρούς».
Οι βασικοί είναι 12 (αν και κάτω από αυτούς υπάρχουν αναρίθμητοι άλλοι):
η άγνοια, η λύπη, η ακολασία, η επιθυμία, η αδικία, η πλεονεξία, η απάτη, ο φθόνος, ο δόλος, η οργή, το θράσος και η κακία.

Κάποιος μπορεί να απομακρύνει αυτούς τους τιμωρούς (ποτέ όμως όλους μαζί, αλλά έναν έναν σταδιακά) αντικαθιστώντας τους με 10 βασικές αρετές δυνάμεις, κάποιες εκ των οποίων είναι:

Η γνώση, η χαρά, η εγκράτεια, η εγκαρτέρηση (δηλαδή η δύναμη κατά της επιθυμίας), η δικαιοσύνη, η συνεργασία, η αλήθεια και το απόλυτο αγαθό.


morfeas sky

Διαβάστε κι εδώ:


Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ - ΛΟΓΟΣ ΑΠΟΚΡΥΦΟΣ - ΠΟΙΑ Η ΙΕΡΗ ΔΕΚΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ Η ΑΝΙΕΡΗ ΔΩΔΕΚΑΔΑ ΕΡΜΗΣ 
ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

«Όλα είναι δυαδικά, όλα έχουν δύο πόλους. Όλα είναι ένα ζεύγος αντιθέτων, τα άκρα αγγίζονται».(Τέταρτη Αρχή)
Δεν κατάφερα να αντιληφθώ πώς αγγίζονται τα άκρα. 


Οι δύο αντίθετοι πόλοι αγγίζονται μέσω της δράσης-αντίδρασης.
Ανάλογα την δράση (ταλάντωση του διπόλου) θα υπάρξει και όμοια αντίδραση.

Όσο πολεμάς αυτό που σε πονά τόσο περισσότερο θα σε χτυπά εκεί που πονάς.

Με τον ίδιο τρόπο σκέψης επειδή όλοι οι νόμοι ενώνονται και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους ισχύει και το εξής:

Όσο περισσότερο επιδιώκουμε με πάθος ηδονή και επιθυμία και την ίδια θέληση να πετύχουμε έναν στόχο στην εδώ υλική μας ζωή στην Γη, θα αντιμετωπίζουμε τον αντίστοιχο πόνο μέχρι να επιτευχθεί ο στόχος μας, και να αλλάξει η κορυφή στο άκρο που επιθυμούμε.

Αλλά επειδή δρούμε σχεδόν πάντα ως θνητοί, με τα άκρα, δίχως μέτρο, "παν μέτρον Άριστον"  θα έρθει πάλι ο καιρός που θα μας ανταποδώσει με το αντίθετο ισόποσο ακραίο χτύπημα ο αντίθετος πόλος, για να επέλθει η κορυφή της Αρμονίας την οποία εμείς θέτουμε στην ζωή μας. (ακραία ταλάντωση του διπόλου).


«Όλα ρέουν και πάλι ρέουν. Όλα έχουν περιόδους ακμής και παρακμής, ανόδου και καθόδου. Όλα κινούνται σαν εκκρεμές. Το μέτρο της κίνησης προς τα δεξιά είναι όμοιο με αυτό της κίνησης προς τα αριστερά. Ο ρυθμός είναι η εξίσωση τους». 

(παν μέτρον Άριστον).

(..ο ρυθμός της ταλάντωσης του διπόλου, δηλαδή η κορυφή της Αρμονίας δηλαδή το μέτρο της ταλάντωσης που θα επιβάλλουμε στο δίπολο, είτε προς τα πάνω με ανοδική πνευματική πορεία ολοένα και πιο μεγάλης Αρμονίας, είτε σε ανάδρομη πορεία προς τα κάτω, με την ολοένα και πιο ακραία ταλάντωση των δύο ανόμοιων (αντίθετων) πόλων, ολοένα και πιο βαθιά μέσα στην κακία αυτής της άλογης Υλης, όπου οι Νόμοι ισχύουν το ίδιο για όλους και για όλα, και σύμφωνα με την κορυφή της Αρμονίας που ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ και θέτουμε ως ΜΕΤΡΟ στην ζωή μας.. (Πέμπτη Αρχή)

Συνδίασε τα τώρα όλα αυτά μαζί με την ΙΕΡΗ ΔΕΚΑΔΑ και την Ανίερη Δωδεκάδα. morfeas sky

Σχόλια

  1. ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ
    «Αυτό που είναι ακατανόητο σχετικά με το σύμπαν, είναι ότι είναι κατανοητό από τον άνθρωπο»
    (Αϊνστάιν)

    Κοσμολογικό σκάνδαλο: Μέτρο των μέτρων του σύμπαντος είναι τα μέτρα μας. Γιατί; Ποιος ο λόγος;
    Επιστήμη είναι η μελέτη των δακτυλικών αποτυπωμάτων του Θεού στη δημιουργία.
    Όλο το σύμπαν είναι γεμάτο από τα δακτυλικά αποτυπώματα του Θεού.
    Επειδή δε βλέπουμε τα δακτυλικά αποτυπώματα του Θεού στη Δημιουργία, γι’ αυτό την καταστρέφουμε.

    «Βλέπουμε γαρ άρτι δι’ εσόπτρου εν’ αινίγματι, τότε δε πρόσωπον προς πρόσωπον»
    (Α΄ Κορ. ιγ΄ 12)
    Η αλήθεια είναι υπόθεση νέων δεδομένων. Βρισκόμαστε πάντα εν αναμονή της αλήθειας. Η αλήθεια είναι ερχόμενη.
    Η φύση διατηρεί εις το ακέραιον την ικανότητα να μας εκπλήσσει, κόντρα σ’ αυτούς που ισχυρίζονται ότι τα είδαν όλα. Αυτοί που τα είδαν όλα, δεν είδαν τίποτα.
    Συμφωνούμε, ότι ο Θεός δεν υπάρχει στο δικό σου μικρόκοσμο, αλλά ούτε και στον μακρόκοσμο, από τη στιγμή που ο μικρόκοσμός σου είναι όλος ο κόσμος.
    Ό,τι δεν υπάρχει στα δικά μας μέτρα, δεν υπάρχει, αλλά υπάρχει! Ό,τι δεν υπάρχει στη δική μας πραγματικότητα, δεν υπάρχει, αλλά υπάρχει.
    Είμαστε ανύπαρκτοι σε πολλά επίπεδα. Κατοικούμε απλώς σ’ έναν όροφο της πραγματικότητας. Ιδέα δεν έχουμε για τους άλλους ορόφους!..
    Αν ο θάνατος είναι η έκπτωση σε ένα κατώτερο επίπεδο συνείδησης, ο πεθαμένος δεν έχει συνείδηση του θανάτου του. Άραγε, πόσους θανάτους έχω υποστεί χωρίς να το καταλάβω; Πόσο πεθαμένος είμαι χωρίς να το ξέρω;
    Δεν θα περιορίσουμε την πίστη μας στα όρια της αντίληψης ενός «ορθολογιστή», γιατί θα γίνουμε κι εμείς «ορθoλογιστές».
    Η ακρωτηριασμένη από το περιορισμένο αντιληπτικό μου πεδίο πραγματικότητα, βοά την αλήθεια που αγνοώ!
    Η αλήθεια κατεβασμένη στο επίπεδό μας εξακολουθεί να είναι αλήθεια;
    Η πραγματική γνώση αρχίζει με την ανακάλυψη αυτών που ξέρουμε.
    Καταλαβαίνουμε την αλήθεια στο επίπεδό μας. Συνεπώς με απώλειες.
    Η κατανόηση ενός νοήματος χωρίς απώλειες, προϋποθέτει απώλειες.
    Για να καταλάβεις μερικά πράγματα, πρέπει να ανεβείς στο επίπεδό τους.
    Να δαπανήσεις ζωή. Το τίμημα κατανόησης κάποιων πραγμάτων είναι η ίδια η ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε έναν κόσμο των αντιθέτων, η ζωή και ο θάνατος είναι το ίδιο νόμισμα, διότι και τα δύο ανήκουν στο matrix την εικόνα, που εσείς γίνατε ένα με αυτή, και πλάσατε στο μυαλό σας θεούς και δαίμονες σύμφωνα με αυτό το πρότυπο του διπολισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. https://oneirosky.blogspot.gr/2017/10/blog-post_17.html
    Γιατί η γέννηση δεν αποτελεί ζωή, αλλά είναι η αίσθηση. Ούτε ο θάνατος αποτελεί μεταβολή, αλλά η λήθη. θάνατος είναι η παύση των αισθήσεων δηλαδή θάνατος είναι η Ζωή!! Διότι η γέννηση δεν αποτελεί ζωή, αλλά είναι η αίσθηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου