ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ (ΝΟΥΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ) - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ





ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 

(Ο ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΟΣ ΝΟΥΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ)

Ο Νους (ο αμετάβλητος νοηματικός λόγος της ψυχής) αποτελείται από την ίδια ουσία του Θεού αν βέβαια ο Θεός αποτελείται από κάποια ουσία, και τι είδους είναι αυτή η ουσία μόνον ο ίδιος γνωρίζει ακριβώς τον εαυτό του.

Ο Νους λοιπόν δεν είναι αποκομμένος από την ουσία του Θεού, αλλά (είναι) σαν απλωμένος από το φως του ήλιου.


Η όμορφη φύση παίρνει όλη την ομορφιά της και την ζωή από το φως του ήλιου..Έτσι και ο Νους της ψυχής των ανθρώπων δεν είναι αποκομμένος από την ουσία του Θεού, αλλά είναι σαν απλωμένος όπως το φως του ήλιου..Η ουσία του Θεού είναι ζωοφόρος (Νους και ψυχή), και δίνει την νοερή ζωή στα αισθητά σύνθετα σώματα, όπως ο ήλιος για τον πλανήτη μας ..όνειρα αληθινά..



Αυτός λοιπόν ο Νους (της ψυχής) όταν είναι μέσα στους ανθρώπους, (στα σύνθετα υλικά αισθητά ανθρώπινα σώματα-ενσάρκωση), είναι θεός, γι'αυτό και κάποιοι από τους ανθρώπους είναι θεοί, (διότι φέρουν στην ψυχή τους το θεϊκό Νου) και η ανθρώπινη τους φύση (η σύνθετη φύση του υλικού ανθρώπινου σώματος) βρίσκεται κοντά στο θείο, γιατί και ο Αγαθοδαίμων τους μεν θεούς (Νους και ψυχή) χαρακτήρισε αθάνατους ανθρώπους, τους δε ανθρώπους (της Γης) θνητούς θεούς,
και όταν ο Νους είναι μέσα στα ζώα, που δεν έχουν λογική, τότε αποκαλλείται φύση. (διότι αυτός νους συνεργάζεται με τα υλικά σύνθετα σώματα και οδηγείται από την άλογη φύση αυτών των σύνθετων σωμάτων).


Όπου λοιπόν, υπάρχει ψυχή, εκεί υπάρχει και ο Νους, όπως ακριβώς όπου υπάρχει ζωή, εκεί υπάρχει και ψυχή, στα ζώα, όμως, τα οποία δεν έχουν λογική, η ψυχή είναι ζωή χωρίς Νου.

Γιατί ο Νους (ο Νους και ψυχή, ο αθάνατος άνθρωπος) είναι ευεργέτης της ψυχής των ανθρώπων, (της θνητής ψυχής των ανθρώπων διότι πλέον ενσαρκώθηκαν-ενώθηκαν ως Νους και ψυχή  με το υλικό άλογο αισθητό σώμα), γιατί την οδηγεί προς το αγαθό. (ο Αγαθός Αμετάβλητος και Αδιαίρετος Λόγος της ψυχής). 

Και στα μεν ζώα, τα οποία δεν έχουν λογική, συνεργάζεται (ο Νους) με την φύση του καθενός. (είδους).

Στην ανθρώπινη φύση (σύνθετο υλικό αισθητό ανθρώπινο σωμα) ο Νους (της ψυχής) αντιτίθεται. 

Γιατί όλες οι ψυχές από την στιγμή που θα βρεθούν σε σώμα, αμέσως θα διαφθαρούν από την λύπη και την ηδονή.

Γιατί η λύπη και η ηδονή βράζουν σαν χυμοί ενός σύνθετου σώματος.

Σ'αυτές, (τις ενέργειες-πληροφορία matrix-σύνθετο σώμα) λοιπόν, εισέρχεται η ψυχή, και βαπτίζεται. (ενσαρκώνεται, και γεννιέται ο άνθρωπος της Γης).

Όσες λοιπόν ψυχές, εξουσιάσει ο Νους, (το αγαθό), σ'αυτές θα αποκαλύψει το Φως του, αντιτιθέμενος στην προηγούμενη φύση τους. 

(οι ανθρώπινες ψυχές Νους και ψυχή, ενδύθηκαν την σύνθετη φύση της ύλης, το σύνθετο άλογο σώμα, το οποίο παίρνει τη νοερή ζωή και την διανοητική κίνηση από την ψυχή, η οποία ψυχή όμως κινδυνεύει, διότι αν δεν την οδηγεί ο Νους, τότε θα οδηγείται από τις άλογες διττές αισθήσεις και συναισθήματα του σύνθετου σώματος, όπως η λύπη-χαρά, και όταν συνοδεύονται από λυγμούς και ηδονές φέρουν πάντα την κακία).

Όπως ακριβώς ο καλός γιατρός πειράζει (φροντίζει) το σώμα που προηγουμένως έχει προσβληθεί από κάποια αρρώστια, με το να την καυτηριάζει και να το εγχειρίζει.

Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο ο Νους πειράζει (φροντίζει) την ψυχή.
(επεμβαίνει ο Νους στην ενσαρκώμενη ψυχή που γίνεται ένα με το σύνθετο σώμα).

Με το να απομακρύνει ο Νους την ενσαρκώμενη ψυχή από την ηδονή της σάρκας, εξαιτίας της οποίας προκαλλείται κάθε αρρώστια της ψυχής.

Και μεγάλη αρρώστια της ψυχής είναι η αθεϊα που προέρχεται από την πλάνη της σάρκας. 

(που τα βλέπει όλα ανθρωπογεωκεντρικά).

Όσες, όμως, ανθρώπινες ψυχές δεν τις κυβέρνησε ο Νους, παθαίνουν τα ίδια με αυτά που παθαίνουν οι ψυχές των ζώων που δεν διαθέτουν λογική.

Διότι, συνεργάζεται (η ψυχή) μαζί τους, (γίνεται δηλαδή η ψυχή ένα με τις άλογες αισθήσεις της σάρκας), και αφήνει (η ψυχή) ελεύθερες τις επιθυμίες τους, (της σάρκας), οι οποίες τείνουν προς το παράλογο, παρασύρονται από τον πόθο τους, όπως ακριβώς τα ζώα που στερούνται λογικής.

Και δε σταματούν να αισθάνονται παράλογα πάθη και να επιθυμούν παράλογα πράγματα, ούτε χορταίνουν τα κακά, γιατί, τόσο τα πάθη (της σάρκας) όσο και οι παράλογες επιθυμίες (της σάρκας), είναι υπερβολικές κακίες, και γι'αυτό ο Θεός θέσπισε το Νόμο ως τιμωρό και έλεγχο.

morfeas sky
..........

......................




ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ: 

Β ΜΕΡΟΣ


Η ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ ..Ο ΝΟΜΟΣ

Εδώ πατέρα, ο λόγος για το πεπρωμένο, ο οποίος μου έχει αναπτυχθεί προηγουμένως, κινδυνεύει να ανατραπεί. 
Γιατί, αν σε όλες τις περιπτώσεις είναι προδιαγεγραμμένο για τον οποιονδήποτε να μοιχεύσει ή να ιεροσυλήσει ή να διαπράξει οποιαδήποτε άλλη κακή πράξη, τότε θα πρέπει να τιμωρείται αυτός που εξαναγκάστηκε από το πεπρωμένο να διαπράξει την πράξη;


Στο πεπρωμένο, βέβαια, ανήκουν όλες οι πράξεις, παιδί μου, και χωρίς αυτό, δε θα μπορούσε να γίνει ούτε το κακό ούτε το καλό.
(σημ: Χωρίς το πεπρωμένο δεν θα μπορούσε να υπάρξει ο υλικός κτιστός κόσμος των αντιθέτων, η εικόνα - matrix).

Είναι προδιαγεγραμμένο ακόμη και αυτός που πράττει το καλό να υφίσταται τις συνέπειες, και γι'αυτό ενεργεί, για να πάθει ό,τι παθαίνει λόγω της ίδιας ενέργείας του.

σημ: ο αγαθός άνθρωπος πράττει πάντα με αγαθή πρόθεση, οπότε του επιφυλάσσεται ένα καλό πεπρωμένο μέσα στο matrix, μια καλή ζωή. 

--Τώρα, αν εξέπεσε ο κτιστός Νους δημιουργός του κτιστού κόσμου, και επιζητά συνεχώς την Λήθη των ανθρώπων μέσα από την απάνθρωπη κακία του, είναι ένα άλλο θέμα που αναφέρω και αναλύω σε άλλες αναρτήσεις μου.--

Επειδή όμως ζει στον κόσμο των αντιθέτων, θα συναντήσει αναγκαστικά στη ζωή του και δύσκολες καταστάσεις, διότι ενεργεί και ο ίδιος  μέσα σε έναν κόσμο που καθετί έχει και το αντίθετο του.

Οπότε μερικές φορές αντιμετωπίζοντας το αντίθετο του καλού, θα υποπέσει σε πάθη, δηλαδή σε λάθη, που φέρουν την κακία, την λύπη, αλλά πάντα ο αγαθός άνθρωπος ό,τι κάνει το κάνει με ΑΓΑΘΗ ΠΡΟΘΕΣΗ και όχι με σκοπό να εκμεταλλευθεί τους άλλους για το προσωπικό του ατομικό εγώ-συμφέρον, οπότε δεν μπορεί να είναι ίδια η τιμωρία του με έναν άνθρωπο που ενεργεί με πονηριά  και κακία.

Δεν κάνουμε λόγο, όμως, προς το παρόν τουλάχιστον, για την κακία και το πεπρωμένο. 
Σε άλλους λόγους έχουν γίνει αναφορές σε αυτά.


Tώρα, όμως, αναφερόμαστε στο Νου, τι δυνατότητες έχει ο Νους και διαφοροποιείται, καθώς όταν βρίσκεται μέσα στους ανθρώπους είναι διαφορετικός, και άλλος όταν βρίσκεται μέσα στα ζώα που δεν διαθέτουν λογική.

Και πάλι ότι στα ζώα χωρίς λογική δεν είναι ευεργετικός, (ο Νους), και ακόμα ότι δεν είναι ίδιος (ο Νους) μέσα σ'όλους τους ανθρώπους.

(σημ: τα ζώα δεν έχουν λογική ώστε να κατανοήσουν για ποιον λόγο υποφέρουν από τις αισθήσεις και τα συναισθήματα, οπότε υπομένουν όλα τα θνητά μέσα από το πάθος και τις επιθυμίες του σώματος τους. 
Eπίσης οδηγούνται με Αρμονία από την φύση που συνεργάζεται με το Νου, με τέτοιο τρόπο ώστε να σκοτώνουν από ανάγκη για να τραφούν τόσο, όσο χρειάζεται.
Διότι αυτός είναι ο κόσμος των αντιθέτων.

Ενώ ο άνθρωπος που φέρει την λογική μπορεί να κατανοήσει τον εαυτό του, και τι ακριβώς είναι η λύπη, ο πόνος, το πάθος, οι επιθυμίες, οι ανάγκες του σύνθετου σώματος του γενικά, οπότε ο Νους στον άνθρωπο θα είναι ευεργετικός πάνω στην σάρκα του, διότι με την (αγαθή) λογική του, θα κατανοήσει από που προέρχονται η λύπη και ο πόνος, ψυχικός ή σωματικός, το πάθος του, και οι επιθυμίες του, και θα τα προσπεράσει μέσα από την ανδρεία ψυχής που νικά τον φόβο της Άγνοιας του για την Αλήθεια της ψυχής του, (επιθυμητικόν και το θυμοειδές), άρα και την αλήθεια της ζωής.

Και ότι σε μερικούς ο Νους σβήνει το θυμοειδές μέρος της ψυχής και σε άλλους το επιθυμητικόν.

(σημ: στους κακούς ανθρώπους ο Νους πλέον δεν συμμετέχει ενεργά, οπότε οι άνθρωποι χάνουν την λογική και γίνονται άλογα ζώα).

Και ότι πρέπει να θεωρήσουμε κάποιους από τους ανθρώπους λογικούς και άλλους χωρίς λογική.

'Ομως όλοι οι άνθρωποι υπόκεινται στο πεπρωμένο, στο "γίγνεσθαι", και στην αλλαγή. Καθώς αυτά είναι η αρχή και το τέλος του πεπρωμένου.

Και κάθε άνθρωπος παθαίνει αυτά που του επιφυλάσσει το πεπρωμένο, οι μεν λογικοί, στους οποίους είπαμε ότι κυριαρχεί ο Νους, δεν παθαίνουν τα ίδια με τους άλλους, αλλά απαλλαγμένοι από την κακία και χωρίς να είναι κακοί, υπόκεινται και αυτοί σε πάθη.


Πως πάλι το εννοείς αυτό πατέρα;
ο μοιχός δεν είναι κακός;
ο φονιάς δεν είναι κακός;
και όλοι οι υπόλοιποι;


(σημ: στον κόσμο των αντιθέτων κάθε καλός άνθρωπος που ενεργεί με αγαθή πρόθεση για τα πάντα, θα συναντήσει στην ζωή του και την κακία, είτε στην καθημερινότητα του, είτε σε έναν πόλεμο που θα χρειαστεί να σκοτώσει αν χρειαστεί, , και μέσα από το πάθος του σύνθετου σώματος του υποπέφτει σε κακίες, χωρίς να είναι κακός, διότι η αγαθή πρόθεση πάντα τον ακολουθεί, γι'αυτό και πάντα μετανοεί για τα δικά του λάθη, ενώ ένας κακός άνθρωπος χαίρεται με την κακία, του αρέσει να πληγώνει ανθρώπους, του αρέσει να σκοτώνει.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....

Γ"ΜΕΡΟΣ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ..Ο ΝΟΥΣ!! Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΘΕΟΣ!!

Δ"ΜΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΟΥΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΝΟΥΣ Ο ΜΙΜΗΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΟΛΩΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ΖΩΗ ΚΑΙ ΦΩΣ

Ε" ΜΕΡΟΣ ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ- ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- - Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ - THE MATRIX - «Το Παν είναι ο Λόγος. Το σύμπαν είναι Νοητικό». (Πρώτη Αρχή)

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ - Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΚΤΙΣΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤ" ΜΕΡΟΣ

morfeas sky
..........
.....................

Είναι τόσο ωραίο το σημείο αυτό. Μα μας τα λέει ΟΛΑ! Τι άλλο θέλουμε;
(Μαζί βέβαια με τις δικές σου διευκρινίσεις.)


Δεν βλέπεις τα like;
Έχουμε πολύ δρόμο ακόμη μπροστά μας για να αφυπνισθεί η ανθρωπότητα, διότι ΚΟΙΜΑΤΑΙ.


Χαχαχαααα μα να βαριούνται τόσο να διαβάσουν δέκα γραμμές που περικλείουν όλη την σοφία;


Ζώα παιδί μου..έχουν σοβαρότερες δουλειές να κάνουν! 


Πάντως θα το ξαναπώ, το κείμενο αυτό γίνεται εντελώς κατανοητό μόνο χάρις στις δικές επεξηγήσεις. Έδωσες τα ρέστα σου. Για όσους!! Τι άλλο πια να κάνεις;


Aυτό λέω κι εγώ, τι άλλο πια να κάνω, για τον εαυτό μου τα γράφω, και για όσους ανθρώπους φέρουν ακόμη το Νου, έστω και μετρημένοι στα δάχτυλα.
Η ανθρωπότητα πλέον έχει σβήσει από τον χάρτη την θεϊκότητα της.


Τους αρέσει ο κόσμος των αισθήσεων κι ας γκρινιάζουν. 
Γιατί θέλουν μόνον την ηδονή και δεν είναι σε θέση να κατανοήσουν ότι πάει πακέτο με την οδύνη.

Όχι, απλά έγιναν σαν τα ζώα, που είναι ανίκανα να κατανοήσουν την θεϊκότητα του Νου.


Από επιλογή ή εξαιτίας της άγνοιας και της βαθιάς λήθης;


Πρώτα από Επιλογή, διότι επέλεξαν την Άγνοια, και έγιναν ένα με τη Λήθη.


Έχεις δίκιο. Επιλέγουν την άγνοια.

morfeas sky
..........
...........................


TI EINAI ΤΟ "ΘΥΜΟΕΙΔΕΣ" ΚΑΙ ΤΟ "ΕΠΙΘΥΜΗΤΙΚΟΝ

Ο Πλάτωνας θεωρεί ότι οι ψυχές αποτελούνται από τρία τμήματα.
Οι φιλόσοφοι-βασιλείς το αντιλαμβάνονται πρώτοι.

Τα τρία αυτά τμήματα είναι:

1) Το επιθυμητικό:
Η ελεύθερη βούληση η οποία συμβολίζεται με τα δεσμά στα χέρια.
Η ερώτηση σε αυτή την περίπτωση είναι:
"Τι μπορώ να κάνω ελεύθερα" ?
Κάθε οντότητα που ενσαρκώνεται και μετενσαρκώνεται στο υλικό σύμπαν δεν διαθέτει, όπως προαναφέρθηκε 100% ελεύθερη βούληση.
Όταν σπάσουμε τα δεσμά στα χέρια τότε η ελεύθερη βούληση απελευθερώνεται και με αυτόν τον τρόπο αφυπνίζεται η εν δυνάμει δόνηση της που βρίσκεται στον ψυχικό πυρήνα.

2) Το θυμοειδές:
Είναι η ψυχική γενναιότητα και συμβολίζεται με τα δεσμά στα πόδια.
Το ερώτημα εδώ είναι:
"Που δεν μπορώ να πάω ελεύθερα" ?
Το Μάτριξ του ψευδοσύμπαντος διαθέτει την καταγραφή του φόβου και του τρόμου.
Η καταγραφή αυτή δεσμεύει την οντότητα μέσα σε ένα καλά προγραμματισμένο πεδίο δράσης. Ο φόβος και ο τρόμος είναι εφευρέσεις του Μάτριξ και κατά συνέπεια είναι μία ψευδαίσθηση.
Είναι δική μας επιλογή εάν συνεχίσουμε να ζούμε στην ψευδαίσθηση αυτή η όχι.

3) Το λογιστικό:
Είναι η ορθή σκέψη η οποία πηγάζει ο ορθός λόγος της ψυχής.

Συμβολίζεται με τα δεσμά στον αυχένα (κεφάλι).
Η ερώτηση είναι: "Τι δεν μπορώ να σκεφτώ ελεύθερα?"


Η πλύση εγκεφάλου και η αλλοίωση της ορθής σκέψης και του λόγου πρωτοστατούν στον πίνακα του Μάτριξ.
Η καταγραφή αλλοιώνει τα εγκεφαλικά κύτταρα με την επανάληψη. Δεν έχει σημασία εάν η επανάληψη είναι ορατή η αόρατη με τα φυσικά μάτια.

Ο ανθρώπινος εγκέφαλος διαθέτει συχνότητες οι οποίες μπορούν να συλλάβουν έννοιες ή ακόμα και εντολές του Μάτριξ χωρίς να το συνειδητοποιεί η προσωπικότητα.

morfeas sky
..........
....................


Συνέχεια τι θα πουν οι "άλλοι", και ξεχνάμε τον ίδιο μας τον εαυτό, την οικογένεια μας, και γινόμαστε σαν τους άλλους, που ενώ κατανοούμε την κακία τους, φοβόμαστε να αντιπαρατεθούμε μαζί τους, με αποτέλεσμα να γίνουμε άνθρωποι υποτονικοί, δειλοί, μίζεροι, και θνητοί.

Ευτυχώς όμως για τους αγαθούς ανθρώπους έρχεται κάποια στιγμή που ξεπροβάλλει ο Νους της φωτεινής ψυχής τους, και τους δίνει τον αέρα και την ανδρεία που χρειαζόταν για να ανοίξουν τα πανιά τους, και να ανεμίζουν για πάντα εκεί στα πέρατα του ουρανού, εκεί που οι ακτίνες του φωτός σκορπάνε κάθε σκιά της ζωής τους, και πλέον ο δρόμος για το αγαθό έχει ανοίξει.

Ναι, φόβος είναι, αγαπητέ μου morfeas sky. Ακόμη και ο καλλιεργημένος αλλά και ειρηνικός άνθρωπος φοβάται την σύγκρουση. Γιατί η σύγκρουση με το άγριο θηρίο που υπάρχει μέσα στους ανθρώπους, είναι οδυνηρή και αιματηρή πολλές φορές. Κινδυνεύεις να σε σύρει σε βαθύτερα ακόμη σκοτάδια.


Κι έτσι σκύβει κανείς το κεφάλι και αποδέχεται τις διάφορες μορφές βίας. 
"Υποτονικός, δειλός, μίζερος και θνητός" !!!!!!!

Όπως όμως λέει ο Νίτσε στον Ζαρατούστρα, είναι ανάγκη να γίνει ο άνθρωπος λιοντάρι και να καθαρίσει τον ζωτικό του χώρο, για να μπορέσει έτσι να ξαναγίνει παιδί και να ζήσει με αγνότητα και ειρήνη.

Ανδρεία ψυχής ονομάζεται, με οδηγό το Νου.
Το Λιοντάρι σκοτώνει για την τροφή του από ανάγκη.
Η ψυχή όμως τρέφεται από το Νου, την ανδρεία ψυχής, που απέναντι στο σκοτάδι δεν προσκυνά από φόβο την δειλία.


Ναι, έτσι είναι. Κάνει απλώς μια μεταφορά ο Νίτσε για να γίνει κατανοητός στον απλό άνθρωπο. Λέει πως ο αγαθός και καλλιεργημένος άνθρωπος ξεκινά σαν καμήλα. Ευγενικός καλόβολος, εξυπηρετικός, ανεκτικός, φορτώνεται κι όλο φορτώνεται βάρη. Και τα σηκώνει αγόγγυστα. 

Έρχεται όμως μια στιγμή που λυγίζουν τα πόδια του από το φορτίο που χωρίς έλεος όλο και μεγαλώνει. 

Και τότε συμβαίνει η δεύτερη μεταμόρφωση. Ανασηκώνεται, βρυχάται και καθαρίζει τον ζωτικό χώρο του. Δείχνει την θεϊκή παντοδυναμία του που τρομάζει τους εκμεταλλευτές και τους ανόσιους.

Aυτή η στιγμή της μεταμόρφωσης όμως, όσο αργούμε να την φέρουμε σε ενεργό κατάσταση, τόσο περισσότερο ανοίγει το δίπολο των αντιθέτων, γι'αυτό πρέπει να είμαστε εξαρχής με τον εαυτό μας εντάξει, ώστε να μην χρειαστεί να αντιμετωπίσουμε την αντίδραση των ακραίων συνθηκών.

Ας σκεφτούμε όλοι μαζί για ποιον λόγο κατάντησε έτσι η κοινωνία των ανθρώπων.


Χρειάζεται οπωσδήποτε παιδεία. Αλλά για να γίνει αυτό χρειάζεται φωτισμένη ηγεσία. 
Πώς όμως να γίνει αυτό; 
Στο μεταξύ ο καθένας όσο μπορεί μόνος του με τους φίλους του. Πώς αλλιώς; 

Kαλύτερα να το αφήσουμε σε ατομικό προσωπικό πεδίο, διότι η ανθρωπότητα δεν είναι καθόλου έτοιμη για μια τέτοια εκ βάθους αλλαγή. Οδηγείται σαν τα πρόβατα στο σφαγείο από τους δημοκράτες κυβερνήτες και από τους βασιλείς δογματιστές των ιερατείων, και δεν μπορούν να κατανοήσουν τον Λόγο.



Ο Άνθρωπος μπήκε αγνός αγαθός και αθώος, με όλη του την θεϊκότητα, στην Δημιουργία, να παίξει, να χαρεί. Ούτε πήρε χαμπάρι τι έγινε και βρέθηκε στην οικτρή αυτή κατάσταση.

Κατά καιρούς φωτισμένοι άνθρωποι μας άφησαν παρακαταθήκη τις ανακαλύψεις της διάνοιας τους για το τι μπορεί να συνέβη. Κι αυτό συνεχίζει να γίνεται. Και ο καθένας μας ό,τι μπορεί κάνει. 

Σκέψου τώρα να εξέπεσε και ο δημιουργός αυτού του κόσμου, και να προσπαθεί με κάθε τρόπο να μας κρατήσει στο σκοτάδι της Λήθης, καταστρέφοντας όλη την παγκόσμια γραμματεία, ώστε να ξεχάσουμε την ιστορία μας εδώ στην Γη, και διαστρεβλώνοντας τα πάντα από όσα έχουν απομείνει, και οδηγώντας μας μέσα από τις δικές του κυβερνήσεις, την δική του παιδεία, τα δικά του ιερατεία. 



Η απόκρυψη της Γνώσης και της Αλήθειας είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο. 
Το ερώτημα είναι με ποιον τρόπο ένας τέτοιος κατασκευαστής επικοινωνεί με τους ανθρώπους και τους μετατρέπει σε όργανα του εις βάρος της ανθρωπότητας. 

Γιατί σίγουρα ο άνθρωπος της λήθης και της άγνοιας είναι εύκολο να υποκύψει στο χρήμα και την εξουσία, αλλά με ποιον τρόπο έρχεται σε επαφή μαζί τους;

Με έναν πολύ απλό τρόπο: πόσα λεφτά αξίζει η συνείδηση ενός ανθρώπου; τι μας λέει το ρητό "όπου γης-δουλειά-δουλεία και πατρίς;

Οι άνθρωποι είναι ανίκανοι να αγαπήσουν τον συνάνθρωπο, έγιναν ατομιστές, έγιναν ένα με τον δημιουργό αυτού του κόσμου.



morfeas sky

Σχόλια