Πως μου επιτίθεται το matrix





Πως μου επιτίθεται το matrix

Δέχομαι επί 24ώρου βάσεως υποσυνείδητα μηνύματα στον εγκέφαλο μου, όχι στην διανοητική ουσία της ψυχής, διότι η ψυχή μου έχει την δική της αυτοτελή δύναμη, και δεν επηρεάζεται, η ψυχή μου πάντα λειτουργεί ως σύμβουλος, μέσω της δι(α)ίσθησης, η οποία φέρει τον δι(α)λογισμό, και δημιουργεί την δι(ό)ραση, την αμετάβλητη πίστη μέσα από την κατα-Νόηση της νοητής ουσίας της σοφίας της ανθρώπινης ψυχής.

Ο Νους της ψυχής δεν κάνει ποτέ λάθος, αρκεί να μπορώ να αντιληφθώ την αληθινή μου διόραση, το αμετάβλητο άναρχο Αγαθό, και να το αφήσω να γίνει ο οδηγός μου στην ζωή.

Βέβαια αυτό θα με φέρει σε πολύ μεγάλη σύγκρουση με τις αντιλήψεις αυτού του αισθητού μεταβλητού πνεύματος της Αρμονίας, που ενεργεί από Ανάγκη σε μια διττή ανόμοια φύση ανόμοιων στοιχείων, (ψυχρό-θερμό , φωτιά-αέρας) διότι αυτή η διττή φύση είναι το δικό της αισθητό σώμα, ο σύνθετος ανόμοιος αισθητός κόσμος των αντιθέτων, όπου τα πιο κατωφερή στοιχεία η γη και το νερό δεν μπορούν να δεχτούν το πνεύμα της Αρμονίας, και γεννούν την Αταξία, τις ανάγκες, την φθορά, την κακία, τον θάνατο.

Θα πρέπει να αντιμετωπίσω λοιπόν όλους τους φόβους που μου δημιουργούν οι αισθήσεις και τα συναισθήματα του ά-λογου σώματος μου, να διαρρήξω όλα τα τείχη, όλα τα σύνορα του εικονικού κόσμου matrix που έμαθα ως αλήθεια, και αποτύπωσα στο συνειδητό μου, με αποτέλεσμα να με οδηγούν αυτές οι άλογες αισθήσεις και συναισθήματα, τα πάθη και οι επιθυμίες αυτού του θνητού σώματος,  να αντέξω όλη την αρνητική αυθυποβολή επτάμιση δις ανθρώπων που σκέφτονται με οδηγό αυτό το θνητό αισθητό μεταβαλλόμενο σώμα, εντελώς ορθολογιστικά, σκορπώντας στο ενεργειακό πεδίο της Γης (ακασικά πεδία) όλη τους την αρνητική ενέργεια που παράγουν όλο το 24ωρο χωρίς να το γνωρίζουν..τι να κάνω λοιπόν; να υποτάξω τον αληθινό μου εαυτό στην εικόνα; και να γίνω σκλάβος σαν όλους τους άλλους που τρέφουν το matrix;

Ποιος άνθρωπος είναι αγαθός; ποιος σκέφτεται και ενεργεί χωρίς να υπάρχει το αντίθετο στην ζωή του; ποιος είναι δίκαιος χωρίς να δικάζει κανέναν; Ποιος αγαπά αληθινά; ποιος δίνει μόνον χωρίς να ζητά; αφού κανείς δεν κατανοεί τον εαυτό του; αλλά τον οδηγούν οι Ανάγκες του άλογου σώματος του;

Μόνος μου λοιπόν ενάντια στο matrix, θα πρέπει πρώτα να το απαρνηθώ, να αντιμετωπίσω πρώτα τον θνητό εαυτό μου, το αισθητό είδωλο που ενδύθηκα.
                                        

1. Ο κτιστός δεύτερος νους δημιουργός (MATRIX - ΕΙΚΟΝΑ) είναι το εκπεσών φωτισμένο πνεύμα, του πυρός και πνεύματος, είναι ο αισθητός θεός του πνεύματος της Αρμονίας που ενεργεί στις επτά φύσεις-όργανα της ύλης - τα επτά όργανα του αρρενόθηλυς ζωντανού συμπαντικού οργανισμού, είναι ο αισθητός θεός του matrix που δημιούργησε μέσα από τα επτά δικά του δημιουργήματα, τους επτά Νους ουρανούς διοικητές, που περικλείουν το πνεύμα της αρμονίας, των επτά φύσεων, το μεταβαλλόμενο αισθητό θνητό σύνθετο οργανικό μου σώμα, για να ενωθεί μαζί του ο αυθεντικός μου νους, ο Νους της αυθεντίας, η Ζωή και το Φως ενωμένα, η Αλήθεια της Ζωής.

Δημιουργήθηκε στην αρχή ο αρρενόθηλυς Αδάμ καθ'ομοίωσιν του ζωντανού συμπαντικού οργανισμού μέσα στην κατώτερη φύση της Γαίας, με αποτέλεσμα να χάσει κάθε εξουσία ο κτιστός ζωντανός συμπαντικός οργανισμός, γι'αυτό και εξέπεσε, γιατί θέλησε να αποχωριστεί από το Θεό, και να κρατήσει μέσα του την Ουσία του Θεού στην κατώτερη φύση, αυτή του Δία.

Και όταν εξέπεσε η φύση από τον Δία, ένα από τα Επτά δημιουργήματα του εκπεσών δεύτερου Νου δημιουργού, (ο Κρόνος που τρώει τα παιδιά του), Δια-χωρίστηκαν τα πάντα μαζί και όλα τα αρρενόθηλυς οργανικά όντα, (ο κόσμος των πλανητών), σε αρσενική και θηλυκή ενέργεια, σε αρσενικό και θηλυκό οργανικό θνητό ον, σε Αδάμ κι Εύα.

Αποτέλεσμα ήταν να χαθεί για πάντα ο σύνδεσμος επαφής με το Νου της ανθρώπινης ψυχής, ώστε να εγκλωβιστεί ο Νους στην άγνοια και την λήθη αυτού του διαχωρισμένου μη συμβατού πλέον σώματος, η ανθρώπινη ψυχή, και να γίνει η ζωτικής σημασίας ενεργειακή τροφή του άρχοντα αυτού του κόσμου, ώστε να τον κρατά η ανθρώπινη ψυχή στην νοερή ζωή, αφού πλέον αποχωρίστηκε μαζί με τις φυλακισμένες ψυχές από το Θεό)

ὁ δὲ ῎Ανθρωπος ἐκ ζωῆς καὶ φωτὸς ἐγένετο εἰς ψυχὴν καὶ νοῦν,
ἐκ μὲν ζωῆς ψυχήν, ἐκ δὲ φωτὸς νοῦν,


καὶ ἔμεινεν οὕτω τὰ πάντα τοῦ αἰσθητοῦ κόσμου μέχρι
περιόδου τέλους <καὶ> ἀρχῶν γενῶν.

ὑπεράνω οὖν ὢν τῆς ἁρμονίας (του πνεύματος της Αρμονίας των Επτά  Ουρανών που ενεργεί στις Επτά φύσεις) ἐναρμόνιος γέγονε δοῦλος ἀρρενόθηλυς δὲ ὤν ἐξ ἀρρενοθήλεος ὢν πατρὸς καὶ ἄϋπνος ἀπὸ ἀΰπνου ..... κρατεῖται.


2. Το χαώδες νοερό πνεύμα του διπολισμού όπου κάθετι έχει το αντίθετο του, το ψυχρό-θερμό, τα οποία αυτά στοιχεία της ύλης όμως, είναι τα ελαφρύτερα και μπορούν να δεχτούν το νοητό πνεύμα της Αρμονίας, ώστε να οδηγούνται με Τάξη αυτές οι δύο αντίθετες ενέργειες, η αρσενική και η θηλυκή ενέργεια, που πλέον μετά τον διαχωρισμό του αρρενόθηλυς Αδάμ, αν δεν οδηγούνται από το πνεύμα της Αρμονίας, θα τις οδηγεί η άλογη φύση του σώματος, δηλαδή οι πιο κατωφερείς ανόμοιες ενέργειες από γη και νερό, οι οποίες δεν μπορούν να δεχτούν το νοητό πνεύμα της Αρμονίας, γι'αυτό και γεννούν την Αταξία.

Αν λοιπόν δεν μας οδηγεί το νοητό πνεύμα της Αρμονίας, η ανιδιοτελής αγάπη, και μας οδηγεί η άλογη φύση του σώματος μας, οι άλογες επιθυμίες και τα άλογα πάθη, οι άλογες ανάγκες, τότε όλες αυτές οι διαχωρισμένες ανόμοιες ενέργειες, θέλουν καθεμιά χωριστά να εξουσιάζουν τις υπόλοιπες ανόμοιες ενέργειες.

Όταν λοιπόν μας οδηγεί το σώμα από γη και νερό, η υγρή φύση, το στυγνόν σκότος, το ξηρό και υγρό, τα μόνα κατωφερή στοιχεία της ύλης τα οποία δεν μπορούν να δεχτούν το νοητό πνεύμα της Αρμονίας, γεννούν την αταξία, με αποτέλεσμα κάθε μας ενέργεια σ'αυτόν τον κόσμο να μας κάνουν υποχείριο της ταλάντωσης αυτού του διπόλου, ώστε να μην απέχουμε ποτέ από καμία κακία, και να γινόμαστε
ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΕΙΜΑΡΜΕΝΗΣ = ΜΟΙΡΑΣ

Μόνον η Αμετάβλητη Αγαθή Θέληση, η αμετάβλητη ανιδιοτελή αγάπη δεν εξουσιάζεται από την μοίρα - Ειμαρμένη, διότι είναι υπεράνω όλων και κάνει ότι θέλει, είναι ο άναρχος Αγαθός Νους της ψυχής, και η αμετάβλητη Θέληση του ο Νοητός Λόγος, τα αμετάβλητα Νοητά και τα όμοια αισθητά της ψυχής, το πνεύμα του πυρός, ο αισθητός θεός του κτιστού κόσμου, όμοιοι είμαστε και εμείς, και Ομοούσιοι με το Πανάγαθο Φως και Ζωή.
                                

3. Το στυγνόν σκότος, είναι το σώμα μου από γη και νερό, με τις σιχαμερές αισθήσεις του, τα μεταβαλλόμενα συναισθήματα του, τα πάθη του, τις επιθυμίες του, την λύπη και τον πόνο που μου χαρίζει απλόχερα κάθε στιγμή, την κόλαση των αρνητικών συναισθημάτων του ζωντανού θανάτου που μου προκαλλούν οι Ανάγκες αυτού του νεκρού σώματος, αυτού του αισθητού φορητού τάφου,  διότι είναι νεκρό, αφού ΔΕΝ μπορεί να δεχτεί το πνεύμα.

4. Κινούμαι μέσα στον υλικό αισθητό χώρο του πλανήτη, τόσο αργά, σαν να είμαι ακίνητος, αυτό το νεκρό σύνθετο σώμα που ενδύθηκα, λόγω της αδυναμίας του να κινηθεί, διότι είναι το αντίθετο της κίνησης, άρα το σώμα μου από γη και νερό, είναι η υγρή φύση, 
το στυγνόν σκότος, το αντίθετο της Ζωής, της Νοητής ζωής.

5. Όλη αυτή την αρνητική ενέργεια επτάμισυ δις ανθρώπων που έγιναν ένα με την εικόνα αυτού του γήϊνου κόσμου.

6. η ψυχή μου λοιπόν, δίνει την νοερή ζωή σ'αυτό το είδωλο που γεννιέται από τους αριθμούς, διότι η ψυχή μου πλέον βλέπει και ακούει μέσα από αυτό το αισθητό σώμα δίνοντας του την νοερή ζωή, όπως και η ψυχή μου δίνει την νοερή ζωή σε ότι βλέπει και ακούει μέσα από το σώμα, σε όλα τα άψυχα αντικείμενα σχήματα και μορφές γύρω μου που γεννιούνται από τους αριθμούς, στις άλογες μεταβαλλόμενες αισθητές ανάγκες του σώματος, στο άλογο πάθος του, στις άλογες επιθυμίες του σώματος, τα οποία φέρουν πάντα την καταστροφή, την κακία, την Αταξία, και σε αυτόν τον σύνθετο κόσμο των αριθμών, πολύ εύκολα καταστρέφεις, και πολύ δύσκολα δημιουργείς.

Χωρίς την νοητική ουσία της ψυχής μου, τίποτα από όλα τα προηγούμενα δεν μπορεί να γεννηθεί και να υπάρξει, διότι ο Νους ο νοητός κόσμος της ψυχής μου, δίνει την νοερή ζωή στο αισθητό σώμα της σάρκας μέσα στην μήτρα που κυοφορεί τους αριθμούς, αλλά η ψυχή μου δεν ανήκει σε κανέναν αριθμό.
                                 

Από την άλλη σίγουρα πρέπει να είμαι φυλακισμένος, ως ψυχή, διότι αφού βρίσκομαι εδώ, με σώμα, καταναγκάζομαι να ενεργώ και να κάνω πράγματα που δεν θέλω, από Ανάγκη, που με οδηγούν στην κακία, και βλέπω ότι με χρειάζεται ο εκπεσών δημιουργός αυτού του κάκκιστου κόσμου, για να μου απορροφά την Νοητή Ζωή, και να του δίνω την νοερή ζωή στον κόσμο του, όπως το θέλει αυτός, με την συμμετοχή μου, με την υποταγή μου στον φόβο, κρατώντας με αλυσοδεμένο μέσω της Λήθης και της Άγνοιας, που την προκαλλεί ο έρωτας για τις επιθυμίες και το πάθος των απολαύσεων αυτού του θνητού σώματος, τον έρωτα, την έλξη για τα πάντα που βρίσκονται μέσα στην σύνθετη Ύλη που γεννιούνται από τους σύνθετους αριθμούς, διότι η ύλη, δηλαδή οι αριθμοί είναι η  αίσθηση, και η αίσθηση είναι πάθος, επιθυμία, έλξη, έρωτας,  και αν οδηγούνται από το σώμα δεν απέχουν ποτέ από καμιά κακία, και με αυτόν τον τρόπο χωρίς να το θέλω λόγω Άγνοιας, συμμετέχω στην κακία υπομένοντας όλα τα θνητά.

Κι εγώ προσπαθώ όταν νοούμαι με την ψυχή μου να κατανοήσω την δομή  λειτουργίας της εικόνας, και με την κατανόηση του αληθινού μου εαυτού να μην συμμετέχω στην κακία του, που κάνει τα πάντα για να με έχει τυφλό μέσα στην Λήθη της Ύλης και των αισθητών σωμάτων..ο εκπεσών δημιουργός αυτού του κόσμου.

Κατάλαβα λοιπόν, ότι έχασα την άμεση επαφή με την ψυχή μου χάρην του εκπεσών δεύτερου Νου δημιουργού, που το παίζει θεός, και με τις Ανάγκες που μου δημιουργεί καθημερινά μέσα από το σώμα, θέλει να με εξουσιάζει, και να μου απορροφά την Νοητή Ζωή καταβροχθίζοντας με στην κυριολεξία μέσα από τα συναισθήματα που μου προκαλλεί, διότι η λύπη είναι κακία, και η λύπη με λυγμούς είναι ακόμη μεγαλύτερη κακία, όπως η έπαρση είναι κακία, και η έπαρση της εξουσίας με ηδονή, είναι ακόμη μεγαλύτερη κακία, κι εγώ βρίσκομαι εγκλωβισμένος ανάμεσα στην Σκύλα και την Χάρυβδη.


Και πάνω απ'όλα ο εκπεσών δεύτερος Νους δημιουργός, από την στιγμή που εξέπεσε κρατώντας με εδώ φυλακισμένο, χάρην σε εμένα απέκτησε ζωή, απέκτησε  την ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ!!!! και πλέον έγινε κακός! πολύ κακός!! διότι αυτός είναι που διέλυσε τον σύνδεσμο της Αρμονίας της ψυχής μου με το άλογο σώμα που ενδύθηκα, διέλυσε τον σύνδεσμο της Αρμονίας στα πάντα μέσα στην εικόνα της Γης, αποχωρίστηκα από την θεϊκή πηγή μου, και χάθηκε η επαφή με τον Αληθινό Πανάγαθο Θεό που βρίσκεται μέσα μου, ως εικόνα της Ζωής, ο Νους και ψυχή, τα αμετάβλητα Νοητά και τα όμοια αισθητά.

Και αυτό επειδή κάνει τα πάντα ο εκπεσών δεύτερος Νους δημιουργός για να μην δω τον Αληθινό θεϊκό μου εαυτό τον Πανάγαθο Θεό.! 

Αν όμως καταφέρω να έρθω σε επαφή μαζί του, τότε συνειδητοποιώ ποιος και τι ΕΙΜΑΙ, και σε τι κόσμο ζω, οπότε αρχίζω σιγά σιγά να κυριαρχώ στο matrix να βλέπω τους δεσμώτες μου, τους δεσμοφύλακες μου, και είμαι πλέον έτοιμος να διαρρήξω όλα τα τείχη ΚΑΙ ΣΥΝΟΡΑ προστασίας του ψεύτικου αυτού κόσμου που επέβαλλε ο εκπεσών δημιουργός του, και ως ανώτερος δημιουργός που είμαι, μπορώ με την Αγαθή Αμετάβλητη Θέληση μου ακόμη και να αλλάξω αν το θελήσω αυτόν τον ψεύτικο κόσμο, με την αμετάβλητη ανδρεία της ψυχής και οδηγό την ελεύθερη σκέψη, η οποία δεν έχει ούτε σύνορα ούτε φραγμούς! με οδηγό τον αμετάβλητο ορθό νοητό λόγο της ψυχής μου! που εξολοθρεύει κάθε φόβο!! διότι ο φόβος γεννιέται από το νεκρό αισθητό σώμα, από γη και νερό, οι αισθήσεις του θανάτου, που μας κάνουν υποτακτικούς δούλους μεταβάλλοντας συνεχώς την θέληση μας στον φόβο, και μέσω της έπαρσης μας κάνει άγρια θηρία.

Όλα είναι δυνατά, γιατί εσύ όλα τα δημιουργείς στον εαυτό σου!

Ολοι κάνουν τα δικά τους σχέδια, μας τα δείχνουν.
Αν τα αποδεχτούμε τότε ως δημιουργοί θα τα δημιουργήσουμε στο πεδίο των αριθμών

Αυτό θέλουν από εμάς, να ελέγχουν τον δικό μας Νου, διότι ο Νους Αιθέρας της ψυχής μας είναι ο Δημιουργός Νους. 

morfeas sky

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ O ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ COVID 19 - DAVID ICKE

ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΦΥΓΕΙΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ - Η ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ

Τί ΕΙΝΑΙ η 3η και η 4η και η 5η Διάσταση

ΚΥΜΒΑΛΕΙΟΝ Το θρυλικό απόκρυφο βιβλίο του Ερμή Τρισμέγιστου που γλίτωσε από την καταστροφή της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας

Ζούμε σε ένα Φ……matrix η ανατροπή είναι θέμα χρόνου…. Τώρα πιο επίκαιρο από ποτέ

ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ TOY KOΡΩNOIOY

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τί ΕΙΝΑΙ η 3η και η 4η και η 5η Διάσταση

OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου.

ΛΟΓΟΣ Ι "ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ" ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ

ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΦΥΓΕΙΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ - Η ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ

ΚΥΜΒΑΛΕΙΟΝ Το θρυλικό απόκρυφο βιβλίο του Ερμή Τρισμέγιστου που γλίτωσε από την καταστροφή της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας

ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ - ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου.

ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ - ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΥΘΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝ

ΛΟΓΟΣ Ι "ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ" ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ

Τί ΕΙΝΑΙ η 3η και η 4η και η 5η Διάσταση

Ο Ιησούς Χριστός ήταν Έλληνας

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΑΠΕΤΟΣ; ΠΟΙΟΙ ΟΙ ΤΙΤΑΝΕΣ; διότι ο Δίας πολέμησε τον Ιαπετό..

ΚΥΜΒΑΛΕΙΟΝ Το θρυλικό απόκρυφο βιβλίο του Ερμή Τρισμέγιστου που γλίτωσε από την καταστροφή της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας