Σκέφτομαι άρα υπάρχω; η σκέφτομαι λοιπόν και λέω; Επιλογή!



Σκέφτομαι λοιπόν και λέω, γιατί μιλώ στον εαυτό μου; το κάνω για να αναδείξω το εγώ μου μέσα από τον γραπτό μου λόγο; η με οδηγεί αυτό που νιώθω;
αλλά τι είναι μέσα μου αυτός ο άλλος μου εαυτός;
μην είναι η τρέλα μου; και με περάσουν όλοι για ακόμη έναν τρελό που παραμιλά μόνος του; άλλωστε ποιος λογικός γράφει δημόσια τις σκέψεις του; κανείς χωρίς συμφέρον, άρα; αφού δεν έχω κάτι να κερδίσω τι είναι αυτή η δύναμη που με ωθεί στο να γίνομαι διαφορετικός από τους "άλλους"; διότι οι "άλλοι" διστάζουν να αναδείξουν τις δικές τους σκέψεις, μην και τους πάρουν στο παρανάλωμα του δουλέματος αυτοί οι "άλλοι" και προστεθεί ακόμη ένας τρελός στην ατζέντα του κουτσομπολιού, και πλέον χάσουν την θέση που κατείχαν στην εκτίμηση της μάζας των "άλλων" που είναι και πολλοί σχεδόν ολόκληρος ο πληθυσμός του πλανήτη, που το μόνο που ξέρουν να κάνουν πολύ καλά είναι να ακολουθούν τους "άλλους" για να κρύβουν τις φωνές μέσα τους που δεν τους αφήνουν να ησυχάσουν. Αλλά τι είναι αυτές οι φωνές; μην είναι ο κανείς; μην είναι ο ανώτερος εαυτός; αλλά και ποιος να είναι αυτός; έχω αποδείξεις ότι υπάρχει; ευτυχώς όμως που όλοι σχεδόν ακούν συνεχώς να τους μιλά ο εαυτός τους, και έχω σίγουρες αποδείξεις ότι ξέρουν γιατί πράγμα μιλώ. Αλλά και πάλι πως να τους αποδείξω ότι είναι ο ιδεατός αληθινός νους της ψυχής; αφού δεν ξέρουν καν αν υπάρχει όντως η ψυχή, γιατί αν το ήξεραν πολύ απλά όλοι θα ζούσαμε ελεύθεροι δίχως άγχος για το μέλλον μας εδώ σε αυτή την ζωή. Άρα; πως; τι; με ποιον τρόπο να αποδείξω την ύπαρξη της ψυχής; 

Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι υπάρχει η ψυχή, και ότι αυτή η θέληση, αυτός ο αγαθός μονόλογος που με ωθεί να κάνω μαζί της μου δημιουργεί μια ηρεμία, μου γεννά σκέψεις αγαθές, και με βοηθά να ονειρεύομαι, ότι μπορώ να κάνω τα πάντα μέσα στο όνειρο μου, και σιγά σιγά με τον καιρό αυτό το όνειρο γίνεται βίωμα και είναι πλέον ο οδηγός στην ζωή μου, ναι αυτή η φωνή που δεν μου μίλησε ποτέ και με ξεκουφαίνει συνεχώς με ένα ναι η ένα όχι, προχώρα η σταμάτα, και ξαφνικά συνειδητοποιώ ότι φτάνω στο σημείο να με οδηγεί αυτή παρά η λογική.

Σκέφτομαι λοιπόν και λέω:
Αν ακολουθούσα την λογική τι άνθρωπος θα ήμουν; σε σύγκριση με τώρα; αλλά και πάλι σκέφτομαι και λέω: ότι η λογική μου προσφέρει  υλικά αγαθά, αρκεί να την ακούω γιατί σκέφτεται για το συμφέρον μου! και ας νιώθω άσχημα γι'αυτό που θα κάνω!

Καταλάβατε λοιπόν την διαφορά; η μεν ψυχή σε οδηγεί σε έναν δρόμο αγαθό, όπου σου προσφέρει την γαλήνη στον εσωτερικό σου κόσμο, αλλά σου δίνει όσα υλικά αγαθά χρειάζεσαι για να μην παραστρατήσεις..ξέρει αυτή, δεν κάνει ποτέ λάθος!

Από την άλλη η λογική μπορεί να σου δώσει πολλά λεφτά, αλλά να σου κάνει τον εσωτερικό σου κόσμο άνω κάτω! άσε που μπορεί να σε στείλει κάποια στιγμή στον αγύριστο σε κάποιο παγκάκι να κάνεις παρέα με τους άστεγους!
Τι κάνουμε γι'αυτό στην ζωή μας; επιλογή!

morfeas sky



Σχόλια

  1. .....ξέρει αυτή !!!! Μεγάλη κουβέντα ..... ξέρεις το μυστικό ειναι να αφήσεις αυτήν την φωνή να σε οδηγήσει να νοιωθεις το εγω σου βαθιά μέσα στην τρύπα ..... στο άλλο άκρο και σε αυτο το άκρο κοντα μας να ακούς όλο και ποιο δυνατά αυτήν την φωνή...... Αυτο που εχω παρατηρήσει ειναι οτι συνήθως ξυπνάνε και αρχίζουν να δίνουν σημασία σε αυτήν την φωνή αυτοί οι οποίοι έχουν δεχτεί καποιο γεγονός σοκ στην ζωή τους αλλα δεν αντέδρασαν οπως επιβάλει η μάζα ..... έκατσαν και άκουσαν εκείνες τις δύσκολες στιγμές αυτήν την φωνή και αποφάσισαν να την ακολουθήσουν για πάντα ....,. επέλεξαν το δικό της μονοπάτι .... δυσκολο αλλα κσι εύκολο ταυτοχρονα..... σιγουρα όμως ειναι το σωστό μονοπάτι ..... διοτι αυτή η φωνή ειναι η ασύρματη σύνδεση με την ψυχη σου ..... εχεις δηλαδη άμεση επικοινωνία με την ψυχη σου ..... μπορείς να συζητήσεις,να ρωτήσεις,να κανείς οτι θέλεις μαζι της ..... και τι κανείς ;;;; Κλείνεις τα αυτιά σου...;;;;;!!!!!! Δυσκολο να καταλάβω πως γινεται αυτο , γιατι γινεται αυτο ....;;;!!!! Επιλογή!!!!!!;;;;;;;ΆΠΤην στιγμη που βρίσκεσαι σε αυτο το μονοπάτι δρν σε νοιάζει τι λένε οι άλλοι η αν θα σε χλευάσουν η όχι ......ειναι χωρις σημασία....αν με θεωρούν τρελό η όχι .... μπορει και να είμαι αλλα αν δεν ΕΙΜΑΙ τότε τι γινεται;;; Ας μας πει η άλλη πλευρά τι θα γινόταν αν τελικα δεν είμαι εγω ο τρελός Ειναι καιρός πλέον που πολλοί έχουν ξεπεράσει αυτο το στάδιο .,,.. Πλέον ο καθένας απο εμας κάνει αυτο που πρεπει και αρχίζει και φαίνεται ,αρχίζει και υλοποιείται αρχίζει να αλλάζει η κατάσταση .... Το όνειρο που ζω μέσα σε αυτο που ζω ειναι η αρμονία ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Together.We.Rise.
    Αυτό το μονοπάτι της ψυχής, είναι το όμορφο, το αγαθό, και είναι πολύ δύσκολο να το περπατήσουν όσοι άνθρωποι ζουν με το δίπολο του υλικο-συναισθηματικού τους κόσμου.
    Το δίπολο πάντα επιλέγει με το εγώ, εγωϊστικά, από ατομικό συμφέρον.
    Το αγαθό βρίσκεται μακριά από το εγώ, τον εγωϊσμό.

    Το δίπολο επιθυμεί να πάρει, να εξουσιάσει.
    Το αγαθό επιθυμεί το όμορφο, χωρίς να θέλει να το αποκτήσει, αλλά να ενωθεί με την ομοούσια ενέργεια.

    Η ψυχή δεν κάνει λάθος διότι η νοητική της ουσία είναι υπεράνω της ύλης και της διπολικότητας αυτής.,
    Απλά σε οδηγεί το αγαθό, το όμορφο, ότι άλλο είναι θνητό διπολικό.
    Απλά νιώθεις την ενέργεια. το Αγαθό.
    Την θετική και αρνητική ενέργεια την ζητάμε μεν, αλλά από συμφέρον εγωϊστικό, για να έχω, να πάρω, να αποκτήσω.
    Αλλά για να πάρω την θετική ενέργεια αναγκαστικά θα αντιμετωπίσω την ισόποση αρνητική ενέργεια, ΤΗΝ ΟΠΟΊΑ ΘΑ ΒΡΩ μπροστά μου.
    ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΊ ΤΟ ΔΙΠΟΛΙΚΌ ΣΎΜΠΑΝ.

    Η μάζα των ανθρώπων σήμερα ακολουθεί το μονοπάτι του διπολισμού, από τις θρησκείεςπου διχάζουν τους ανθρώπους σε ομάδες, έως τα πάντα.

    Πλέον είναι καιρός να αφήσουμε το Αγαθό να μας οδηγεί..δεν κάνει ποτέ λάθος.







    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ O ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ COVID 19 - DAVID ICKE

ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΦΥΓΕΙΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ - Η ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ

Τί ΕΙΝΑΙ η 3η και η 4η και η 5η Διάσταση

ΚΥΜΒΑΛΕΙΟΝ Το θρυλικό απόκρυφο βιβλίο του Ερμή Τρισμέγιστου που γλίτωσε από την καταστροφή της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας

Ζούμε σε ένα Φ……matrix η ανατροπή είναι θέμα χρόνου…. Τώρα πιο επίκαιρο από ποτέ

ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ TOY KOΡΩNOIOY

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τί ΕΙΝΑΙ η 3η και η 4η και η 5η Διάσταση

OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου.

ΛΟΓΟΣ Ι "ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ" ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ

ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΚΥΜΒΑΛΕΙΟΝ Το θρυλικό απόκρυφο βιβλίο του Ερμή Τρισμέγιστου που γλίτωσε από την καταστροφή της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας

ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΦΥΓΕΙΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ - Η ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ

ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ

Είπαν οι Ελοχίμ,⤍ θα κάνουμε τον άνθρωπο, κατά εικόναν ημετέραν και ομοίωσιν - ⤍ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΙΑΝΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ;

Ποιος είναι ο εαυτός του Θεού;

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ

Τί ΕΙΝΑΙ η 3η και η 4η και η 5η Διάσταση

“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου.

ΛΟΓΟΣ Ι "ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ" ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΦΥΛΑΚΗ - ΑΠΟ ΤΙ ΠΡΟΚΑΛΛΕΙΤΑΙ Η ΦΩΤΙΑ;

OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ - ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Είπαν οι Ελοχίμ,⤍ θα κάνουμε τον άνθρωπο, κατά εικόναν ημετέραν και ομοίωσιν - ⤍ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΙΑΝΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ;

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΑΠΕΤΟΣ; ΠΟΙΟΙ ΟΙ ΤΙΤΑΝΕΣ; διότι ο Δίας πολέμησε τον Ιαπετό..

ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ